Donatım ve Ambarlama İşlemleri Şubesi
    1. Şubenin çalışma esaslarını gözden geçirerek planlar ve programlar çalışmaların bu programlar uyarınca yürütülmesini sağlamak,
    2. Taşınır malların, ilgili mevzuatlarda belirtilen esas ve usullere uygun olarak edinilmesi, kullanılması, kontrolü, kayıtlarının tutulması, harcama birimi taşınır yönetim hesabının hazırlanmasını sağlamak,
    3. Bakanlığımız hizmetinde kullanılan taşınır malların idaresine ait konularda mevzuatı geliştirici düzenleyici iş ve işlemlerin yerine getirilmesi ile bu konuda doğacak tereddütlerin, giderilmesi ile ilgili çalışmalar yapılmasını sağlamak,

      ç) Ödeneği Başkanlık bütçesinde bulunan, taşınırların temini ile ilgili olarak birimlerden gelen talepleri değerlendirmek, taleplerin ihtiyaç fazlası malzemelerden karşılanmasını, temin edilemeyenlerin satın alınması ile ilgili talep işlemlerini tesis etmek,

    4. Satın alınan taşınır mallar için mevzuat uyarınca muayene ve kabul gerektirdiği hallerde, Muayene ve Kabul ile ilgili işlemlerin yerine getirilmesini sağlamak,
    5. Ekonomik ömrünü tamamlamış olan veya tamamlamadığı halde teknik ve fiziki nedenlerle kullanılmasında yarar görülmeyerek hizmet dışı bırakılanlar ile hurdaya ayrılan taşınırların mevzuatlar uyarınca gerekli işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,
    6. Harcama birimince kullanılmasına ihtiyaç duyulmayan taşınırların kamu kurum ve kuruluşlarına bedelsiz devredilmesi ile ilgili işlemlerin yerine getirilmesini sağlamak,
    7. Taşınırların yangına, ıslanmaya, bozulmaya, çalınmaya ve benzeri tehlikelere karşı korunması için gerekli tedbirleri almak ve alınmasını sağlamak,

      ğ) 5018 sayılı Kanun hükümlerine göre verilecek yetki dâhilindeki iş ve işlemleri yerine getirmek,

    8. Şubedeki iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirlerin alınmasını ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,

      ı) Şubenin standart dosya planı dahilinde dosyalama ve arşiv işlemlerini yürütmek,

    9. Şubenin ihtiyacı olan mal ve hizmetlerin teknik şartnamelerini, hazırlamak veya hazırlattırmak ve zamanında temini için ilgili şubeler ile koordinasyonu sağlayarak ihtiyaç talep formunu oluşturmak,
    10. Daire Başkanı tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.