Yönetim Hizmetleri Şubesi
    1. Bakanlık ana ve ek hizmet binalarının her türlü temizlik, taşıma ve birimlerin yeniden tanziminden doğan yerleşim hizmetlerinin yerine getirilmesini sağlamak,
    2. Bakanlıkta yapılan konferans, basın toplantısı, kokteyl, brifing vb. yapılacağı yerlerin tanzim ve düzenleme işlerini yapmak,
    3. Bakanlık duyuru panolarını düzenlemek,
    4. Bakanlık kiralık alanlarının (bay, bayan kuaför, kafeterya, lostra, kuru temizleme, banka vs.) kiraya verilmesi ve sözleşmelerine uygun işletilmesini takip etmek,
    5. Şubedeki iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirlerin alınması ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
    6. Şubenin standart dosya planı dahilinde dosyalama ve arşiv işlemlerini yürütmek,
    7. Hizmet binalarına Bakanlık birimlerinin yerleşim planlarını hazırlamak ve makamın onayına sunmak,
    8. Bakanlık hizmet binalarında danışma biriminin ve santral hizmetinin sağlanmasını, görevli personelin sevk ve idaresini yapmak,
    9. Bakanlık ana ve ek hizmet binalarının bürolarındaki kapı anahtarlarının yedeklenmesi ve muhafazasını sağlamak,
    10. Hizmet binalarının elektrik, su ve doğalgaz abonelik işlemlerini ve tüketim giderlerine ait ödemelerin yapılmasını sağlamak,
    11.  Hizmet binalarında, Türk Bayrağının göndere çekilmiş olduğunu kontrol etmek, milli bayram ve resmi günlerde Türk Bayrağı ve Atatürk posterinin binaların ön cephelerine takılmasını sağlamak ve denetimini yapmak,
    12. Şubenin ihtiyacı olan mal ve hizmetlerin teknik şartnamelerini, hazırlamak veya hazırlattırmak ve zamanında temini için ilgili şubeler ile koordinasyonu sağlayarak ihtiyaç talep formunu oluşturmak,
    13. Hizmet binalarında temizlik hizmetinin aksamaması için gerekli tedbirleri almak, personel dağılımını ve planlamasını yapmak,
    14. Daire Başkanı tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.