Maaş, Tahakkuk ve Özlük İşlemleri Şubesi
    1. Başkanlık personelinin birim içindeki her türlü görevlendirme, şube değişikliğine ait iş ve işlemlerini yapmak,
    2. Başkanlığa ataması, görevlendirilmesi veya ayrılışı yapılan personelin göreve başlayış ve ayrılış işlemlerini yapmak,
    3. İlgili mevzuat hükümleri çerçevesinde Toplu İş Sözleşmesi ve sendika üyeliği olan memur ve işçi personelin gerekli giriş ve kesintileri ve diğer sendikal görevler ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,

      ç) Memur ve işçi personelin maaş/ücret işlemlerini, veri girişlerini yapmak ve takip ederek harcama belgelerini hazırlamak, ödemeleriyle ilgili disket, cd, usb gibi belgeleri ilgili bankaya göndermek,

    4. İşçi personelin kıdem ve ihbar tazminatlarının, memur personelin makam, temsil ve görev tazminatlarının ödenmesine ilişkin iş ve işlemleri yapmak,
    5. Memur personelin emeklilik yolluğu işlemlerini yapmak,
    6. Memur ve işçi personelin icra işlemleri ile ilgili gerekli kesintilerin yapılarak ait olduğu İcra Müdürlüğüne gönderilmesini sağlamak,
    7. Memur ve işçi personelin yıllık, mazeret ve sıhhi izinleri ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,

      ğ) Memur ve işçi personelin bireysel emeklilik kesintilerine ilişkin iş ve işlemleri yapmak,

    8. Sosyal güvenlik prim ödemeleri ile ilgili bildirgeleri yasal süresi içerisinde hazırlamak,

      ı) Birimde görev yapan personelin, her türlü yurtiçi ve yurtdışı geçici görevlendirmelerine ait onayları almak, görev bitiminde görev yolluklarının ödemelerine ait işlemleri yapmak,

    9. 09/10/1991 tarihli ve 21016 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanmış olan Memurlara Yapılacak Giyecek Yardımı Yönetmeliğine göre giyecek yardımından yararlanacak personelin giyecek yardımı ile ilgili işlemleri yapmak,
    10. Şubedeki iç kontrol sisteminin etkin bir şekilde işlemesini sağlayacak tedbirlerin alınmasını ve stratejik planlamayla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
    11. Şubenin standart dosya planı dahilinde dosyalama ve arşiv işlemlerini yürütmek,
    12. Şubenin ihtiyacı olan mal ve hizmetlerin teknik şartnamelerini, hazırlamak veya hazırlattırmak ve zamanında temini için ilgili şubeler ile koordinasyonu sağlayarak ihtiyaç talep formunu oluşturmak,
    13. Daire Başkanı tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.